"Welzijn in de wijk”

Welzijnsorganisatie Stichting Mooi is actief in de Haagse stadsdelen Escamp en Laak en Zoetermeer.
Mooi staat voor Maatschappelijke Ondersteuning van Omgeving en Individu. We ondersteunen bewoners van jong tot oud. Daarbij worden hun talenten en mogelijkheden benut. ..meer.

Wij zijn onderdeel van Xtra welzijn. Xtra welzijn vormt het bestuur van de welzijnsorganisaties VÓÓR Welzijn, Zebra en de werkmaatschappij Xtra plus (JIT / JIP / SMW+).

"Ik woon zo fijn in mijn huisje. Hoe kan ik hier ook in de toekomst zelfstandig blijven wonen?"

In het Wijkcentrum bij u in de buurt kunnen we samen kijken naar de dingen die nu misschien al iets moeilijker gaan en kijken hoe u ook in de toekomst naar tevredenheid zelfstandig in uw woning kunt blijven wonen.

Jaaroverzicht Mooi welzijn Zoetermeer

Kijk met ons terug op een mooi, inspirerend en kleurrijk jaar, waarin we op het gebied van welzijn en zorg nauw samenwerkten met bewoners, professionals, vrijwilligers en stagiaires. Afgelopen week publiceerde Zoetermeer Actief, tweemaal een halfjaar overzicht met een greep uit projecten als Buurtbemiddeling, Speelgoedbank, Bus 63 en Speelmeer, maar natuurlijk ook ZoSamen, Zakgeldkanjers, Netwerkmaatje, Het Kom Erbij festival met de Virtual Reality toepassing en nog veel meer!

Bekijk hier onze successen uit het eerste half jaar van 2017

Bekijk hier onze successen uit het tweede half jaar van 2017

Mooi bedankt u voor de fijne samenwerking en voor het vertrouwen. Wij hopen de prettige en doeltreffende samenwerking met u voort te zetten in 2018!