"Welzijn in de wijk”

Welzijnsorganisatie Stichting Mooi is actief in de Haagse stadsdelen Escamp en Laak en Zoetermeer.
Mooi staat voor Maatschappelijke Ondersteuning van Omgeving en Individu. We ondersteunen bewoners van jong tot oud. Daarbij worden hun talenten en mogelijkheden benut. ..meer.

Wij zijn onderdeel van Xtra welzijn. Xtra welzijn vormt het bestuur van de welzijnsorganisaties VÓÓR Welzijn, Zebra en de werkmaatschappij Xtra plus (JIT / JIP / SMW+).

"Ik woon zo fijn in mijn huisje. Hoe kan ik hier ook in de toekomst zelfstandig blijven wonen?"

In het Wijkcentrum bij u in de buurt kunnen we samen kijken naar de dingen die nu misschien al iets moeilijker gaan en kijken hoe u ook in de toekomst naar tevredenheid zelfstandig in uw woning kunt blijven wonen.

Blader mee door ons jaaroverzicht MOOI Zoetermeer 2016

Kijk met ons terug op een mooi, inspirerend en kleurrijk jaar, waarin we op het gebied van welzijn en zorg nauw samenwerkten met bewoners, professionals, vrijwilligers en stagiaires. Vanaf 23 december publiceert Zoetermeer Actief, elke week een kwartaal. Bekijk hier onze successen uit de vier kwartalen van 2016:

Kwartaal 1 2016: www.zoetermeeractief.nl/actueel-nieuws/267-december-2016/10575-eerste-kwartaal-mooi-2016

Kwartaal 2 2016: www.zoetermeeractief.nl/actueel-nieuws/267-december-2016/10599-tweede-kwartaal-mooi-2016

Kwartaal 3 2016: www.zoetermeeractief.nl/274-zoetermeer-nieuws-2017/januari-2017/10628-derde-kwartaal-mooi-2016

Kwartaal 4 2016: www.zoetermeeractief.nl/actueel-nieuws/274-januari-2017/10673-vierde-kwartaal-mooi-2016